“Cum să dai lovitura”, de Gary Vaynerchuk

În bestsellerul său internațional din 2009, Dă lovitura! [Crush It!], Gary insista că un brand personal viu era esențial pentru succesul în domeniul antreprenoriatului. În Cum să dai lovitura, explică motivele pentru care acest lucru e cu atât mai adevărat în ziua de azi, oferind o perspectivă unică asupra lucrurilor care s-au schimbat și asupra principiilor care rămân la fel.

În plus, împărtășește poveștile altor antreprenori care s-au îmbogățit mai mult decât credeau că e posibil (și nu doar financiar), urmând principiile din Dă lovitura!. Secretul succesului lor (și al lui Gary) este modul în care înțeleg platformele de rețele sociale și disponibilitatea de a face orice a fost nevoie pentru a folosi aceste instrumente la adevăratul lor potențial. Volumul de față îi învață și pe cititori cum să facă exact același lucru.
În această carte, Gary disecă toate platformele majore de rețele sociale din prezent pentru ca toată lumea, de la un instalator la un patinator profesionist, să știe exact cum să-și amplifice brandul personal pe fiecare dintre ele. Oferă sfaturi teoretice și tactice pentru a deveni vedete în rețele binecunoscute ca Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest și Snapchat, de pe platforme pentru podcasturi ca Spotify, Soundcloud, iHeartRadio și iTunes sau de pe alte platforme mai noi, cum ar fi Musical.ly. Pentru cei cu mai multă experiență, Cum să dai lovitura clarifică anumite nuanțe mai puțin cunoscute, oferind sfaturi inovatoare și ajustări inteligente ale unor strategii obișnuite.

GARY VAYNERCHUK este un antreprenor în serie și cel care a revoluționat percepția mediului de afaceri asupra interacțiunii cu comunitățile online. Gary și-a făcut debutul în afaceri preluând un mic magazin de vinuri care aparținea tatălui său, reușind în mai puțin de 10 ani să crească cifra de afaceri de la 3 milioane de dolari pe an la 45 de milioane. În 2006 a lansat Wine Library TV, site care l-a consacrat ca unul dintre cele mai puternice branduri personale din online. Askmen.com l-a inclus pe Gary în Top 49 al celor mai influenți oameni din 2009, iar BusinessWeek în Top 20 al celor care constituie un exemplu pentru orice antreprenor.

 

Citiţi un fragment

Puteţi comanda volumul “Cum să dai lovitura”, de Gary Vaynerchuk aici