“Cum cresc brandurile”, de Byron Sharp

În “Cum cresc brandurile”, Byron Sharp îți demonstrează că aproape tot ce ai învățat despre marketing este greșit. Adevărul este că acei consumatori loiali pe care te bazai nu sunt de fapt atât de loiali pe cât ai fi crezut și că, în realitate, vânzările cele mai mari se datorează consumatorilor cărora nici nu le pasă de brandul tău. Prin cercetările sale, Byron Sharp reduce importanța segmentării foarte definite, demonstrând ca oamenii fac alegeri bazate pe emoții și pe cât de eficient a fost brandul în a rămâne întipărit în mintea consumatorului prin diverse caracteristici precum logo-ul, culorile sau mirosul asociat brandului. Sharp foloseste expresia de “consumatori poligami”, explicând că loialitatea există dar într-o mică măsură.

Keith Weed, Unilever Chief Marketing Officer, se declara fanul lui Byron Sharp și este de accord cu acesta în ceea ce privește importanța unei targetări generale. Creșteri semnificative ale vânzărilor nu vor veni din targetarea neîncetată ale aceluiași public țintă. “Aceasta este o fantezie care dăuneaza eficacității marketingului”, spune Byron Sharp.

O carte care îți poate revoluționa modul în care faci marketing, care vine cu un set de legi susținute de dovezi empirice și pe care orice om de marketing trebuie să o citească.

Byron Sharp este profesor de marketing și director al Institutului Ehrenberg-Bass de la Universitatea South of Australia. Cercetarea sa este susținută de corporații din întreaga lume, printre care Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg și multe altele. Dr. Sharp a publicat peste 100 de lucrări științifice și este înscris în redacțiile a patru reviste.

 

Puteţi comanda volumul “Cum cresc brandurile”, de Byron Sharp, aici