Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, urcă din nou pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internaţional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, câştigând premiul Gold Award cu serul Lift Instant – LiftUp.

După ce Crema antirid de zi Bioliv Antiaging şi Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă au fost premiate în mai multe rânduri, anul acesta Serul Lift Instant – LiftUp a câştigat medalia Gold Award la World Quality Selections 2017.

„Suntem foarte mândri de obţinerea acestui premiu la una dintre cele mai prestigioase competiţii de calitate a produsului, din lume. Faptul că, încă o dată, un produs Cosmetic Plant este onorat cu o medalie Monde Selection ne reconfirmă faptul că avem produse de calitate, inovatoare şi foarte apreciate la nivel internaţional”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

La fel ca în anii anteriori, produsul Cosmetic Plant este singurul produs cosmetic din Europa ce a câştigat un premiu la această competiţie. În ceea ce priveşte prezenţa României la competiţie, doar alte patru companii locale au avut produse câştigătoare în competiţie, la categoriile Wine Contest, respectiv Beers, Waters & Soft Drinks.

Criteriile de jurizare fiind extrem de stricte, lista câştigătorilor din categoria Cosmetics & Toiletries a competiţiei World Quality Selections, Bruxelles, a fost dominată, şi în acest an, în proporţie de circa 85% de companii din Asia, în special din Japonia.

„Ingredientul activ inovator prezent în Serul Lift Instant – LiftUp, formula modernă, fără parabeni sau parafine, designul feminin şi elegant, cât şi ambalajul igienic şi reciclabil considerăm că au fost principalele aspecte care au convins juriul”, a subliniat Susana Laszlo.

Serul lift instant – LiftUp a primit, la începutul acestui an, un alt premiu la fel de important, fiind desemnat Best Drugstore Skincare Product în cadrul competiţiei German Beauty Award 2016.

„Câştigarea unui premiu la o competiţie internaţională de renume, precum este cazul Monde Selection, atrage atenţia atât asupra produsului premiat, cât şi asupra producătorului său. Astfel, suntem de părere că palmaresul de premii pe care îl au produsele noastre au contribuit la evoluţia pozitivă din ultimii ani a business-ului nostru”, a mai spus Susana Laszlo.

De asemenea, aceasta a mai adăugat că astfel de premii sunt şi mai mult apreciate peste hotare, comparativ cu România, clienţii fiind atenţi şi la astfel de aspecte atunci când aleg produsele de îngrijire personală. „În urma câştigării premiului Best Drugstore Skincare Product la German Beauty Award 2016, Serul Lift Instant – LiftUp a înregistrat deja o creştere de peste 20% în vânzări şi suntem siguri că acest nou premiu va susţine continuarea acestei evoluţii”, a încheiat Susana Laszlo. AGERPRES