Conferinţa “Marketing in Artificial Intelligence Era”: București, 9 octombrie

EUROEXPO Fairs organizează pe 9 octombrie 2019 conferinţa “Marketing in Artificial Intelligence Era”, un eveniment în cadrul căruia cei mai buni specialişti în marketing ai momentului sunt invitaţi să dezbată provocările pe care le aduce inteligenţa artificială în această industrie şi cum faci să fii în avantaj competitiv.

Invitat special este Igor Beuker, unul dintre cei mai influențo antreprenor işi speakeri de marketing din Europa, care participă în premieră în România la o conferinţă publică pe tema inteligenţei artificiale în marketing. Este olandezul care a demonstrat, pe propria piele, cum se poate reinventa un fost jucător de fotbal profesionist într-un “Math Man” carismatic intrat în business, cealaltă lume a bărbaţilor nebuni.

Igor Beuker te captivează nu doar cu accentul său olandez, ci mai ales cu exemplele ancorate în realitate şi cu statistici uşor de digerat. Te atrage în lumea lui şi te motivează să faci pact cu inteligenţa artificială. Ai doar de câştigat dacă te adaptezi, spune el.

Beuker nu doar vede, vorbeşte şi scrie despre trenduri în marketing. El le creează, este un “trendwatcher” care studiază tendinţele viitorului şi le transformă în experienţe, pe care le share-uieşte apoi publicului. Are propria metodologie de prognoză a tendinţelor în marketing şi media, care diferenţiază şi perturbă.

În 25 de ani de experienţă, Igor a consiliat peste 100 de mărci (printre care Nike, Amazon, L’Oréal sau Unilever) cu care a modelat tendinţe, a depăşit performanţele industriilor, a cucerit pieţe şi le-a crescut spectaculos valoarea la bursă.

Conferinţa de marketing face parte dintr-un ansamblu complex de evenimente B2B organizate de EUROEXPO Fairs în perioada 9-12 octombrie la Romexpo-Bucureşti: PRINT&SIGN (cel mai important târg de tipar şi semnalistică din Europa de Sud-Est), Corporate Gifts Show (expoziţia dedicată industriei de obiecte promoţionale) şi DIGITAL SIGNAGE Show (expoziţia sud-est europeană dedicată display-urilor digitale şi tehnologiilor interactive).