Compania Antibiotice a prezentat peste 25 de produse la târgul CPhI Worldwide 2018

Compania ieșeană Antibiotice SA, prin reprezentantul său, directorul Ioan Nani, a fost prezentă la târgul CPhI Worldwide 2018, aflat la cea de-a 16 ediţie. Antibiotice SA a participat astfel la cel mai important eveniment global al industriei farma, ce a avut loc la Madrid, Spania, în perioada 9-11 octombrie. Evenimentul a reunit peste 2.500 de expozanţi din 153 de ţări.

“Alături de elita mondială a industriei farma, principalul producător român de medicamente generice  prezintă peste 25 de produse reprezentative din perspectiva formelor farmaceutice deţinute în portofoliu, respectiv: pulberi sterile injectabile, unguente, supozitoare, capsule, comprimate şi suplimente alimentare, fără a neglija ariile terapeutice strategice. Pe lângă produsele antiinfecţioase, pentru care Antibiotice este recunoscută ca lider în producţia de produse sterile injectabile, se are în vedere promovarea pe plan extern a medicamentelor din clasele terapeutice  cardiovascular şi dermatologie. Reprezentanţi la vârf ai companiei vor relaţiona cu parteneri de afaceri din toată lumea, într-un demers menit să valorifice capabilităţile de cercetare şi infrastructură de producţie de pe moderna platforma de la Iaşi”, a precizat Mihaela Stoenescu, reprezentant Antibiotice Iaşi.

De la an la an, prezenţa brandului românesc Antibiotice a devenit tot mai vizibilă pe plan internaţional. Compania exportă astăzi produse reprezentând circa jumătate din portofoliu în 75 de ţări ale lumii, atingând astfel, la finele semestrul I din 2018, o pondere de 35% din cifra totală de afaceri, iar cresterea înregistrată în raport cu semestrul I al anului precedent este de aproximativ 10%.

Mai mult, producătorul ieşean deţine poziţia de lider mondial pe segmentul substantei active Nistatina, produs care a devenit standard internaţional de referinţă şi deţine certificarea Food and Drug Administration. “Contextul în care se desfăşoara ediţia CPhI de anul acesta este cu atât mai important pentru Antibiotice SA cu cât aceasta a făcut din internaţionalizarea afacerii un obiectiv major pe termen mediu şi lung. În perspectivă, compania vizează accelerarea dezvoltării pe piaţa internaţională, deopotrivă pe pieţe mature şi emergente, atât prin cooperare cu parteneri locali cât şi prin deschiderea de noi reprezentanţe proprii, astfel încât, în anul 2025 jumătate din veniturile Antibiotice să provină din exporturi. În prezent, producătorul operează prin reprezentanţe proprii în Vietnam, Ucraina şi Republica Moldova”, a mai adăugat reprezentantul Antibiotice.