Campanie LIDL de recrutare in aeroporturi si vami pentru romanii care muncesc in strainatate

Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in tara cu panouri aflate in aeroporturi si vami. Comunicarea continua si in luna ianuarie.

In campania LIDL, romanii din diaspora care s-au intors in tara in perioada sarbatorilor au fost intampinati in aeroporturile din Suceava, Bacau si Iasi si in vamile din Bors si Nadlac de promoteri imbracati in uniforme din depozitul Lidl si au purtat pancarte cu mesajul “Echipa Depozitului Lidl iti ureaza: Bine ai venit acasa!”.

Totodata, in cele trei aeroporturi si in cele doua vami au fost amplasate panouri cu vizualuri care le amintesc celor din diaspora de viata petrecuta alaturi de familie si de caldura cu care aceasta ii intampina la venirea acasa.

Potrivit comunicarii, campania are loc in contextul inaugurarii la inceputul lui 2019 a celui de-al cincilea depozit Lidl din Romania, in apropierea orasului Roman, in localitatea Cordun. Acesta va aproviziona aproximativ 50 de magazine Lidl din zona de est a tarii. Prin deschiderea depozitului de langa Roman sunt create peste 200 de noi locuri de munca, atat in zona operativa, cat si in zona administrativa.

Campania continua in luna ianuarie cu o componenta de comunicare generala: judetul Neamt va fi “populat” de aceste mesaje, transmise prin intermediul OOH-urilor, MVcom-urilor si spoturilor radio. Campania va include si un eveniment de recrutare, care va avea loc in luna februarie.