Brandul PiatraOnline devine franciză

Având cel mai mare showroom și pavilion expozițional de piatră naturală, un portofoliu ce include peste 1.500 de produse din piatră naturală din toate colțurile lumii, 40 de angajați și peste 40.000 de clienți, PIATRAONLINE devine franciză

”Acum e momentul să ne ducem viziunea mai departe. Nu doar online, ci și offline. Predăm ștafeta succesului printr-un transfer complet de know-how. Scopul? O rețea de francize PIATRAONLINE care să le dea și clienților din Iași, Timișoara, Cluj, Craiova sau Brașov posibilitatea să simtă pe pielea lor cât de versatilă e piatra naturală. Suntem într-un punct de stabilitate și ne dorim extinderea afacerii, iar franciza este cel mai bun pas pe care îl putem face în acest moment”, menționează Mariana Constantinescu Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

Oraşele vizate de reprezentanţii PiatraOnline sunt Cluj, Iaşi, Timişoara, Craiova, Constanţa, Sibiu şi Braşov. „Am ales oraşele care să aibă potenţial economic destul de mare. Anul viitor, cel mai devreme deshidem la Cluj.”

Mariana Constantinescu-Brădescu a adăugat că planul este ca în 2019 să deschidă şapte francize sub brandul PiatraOnline, însă „suntem mutuţimiţi şi dacă deschidem o singură locaţie. Am înţeles de la partenerii de la francize.ro, cu care lucrăm la acest proiect că nu trebuie să fim pe repede înainte, pentru că vrem să facem ceva de calitate şi asta poate dura mai mult.”