Banca Transilvania se va folosi de roboţi software în interacţiunea cu clienţii

Banca Transilvania a semnat un parteneriat cu o companie de software din Israel pentru a integra tehnologia inteligenţei artificiale în cadrul serviciilor pe care le furnizează către clienţii săi. Compania Personetics a fost înfiinţată în 2010 în Tel Aviv şi este specializată în oferirea de soluţii pentru industria financiară ce integrează tehnologia inteligenţei artificiale. Potrivit Crunchbase.com, start-up-ul israelian a strâns finanţări de 18 milioane de dolari.

Reprezentanţii Visa nu au oferit detalii exacte despre serviciile în care BT va integra soluţia de inteligenţă artificială furnizată de Personetics, însă au menţionat că aceasta va fi folosită în principal pentru automa­tizarea şi personalizarea interac­ţiunii cu clienţii. Spre exemplu, clienţii BT, 2,2 milioane la număr, vor putea să primească informaţiile de care au nevoie direct pe mobil sau PC prin intermediul unui chat bot – adică un robot software, experienţa promiţând să fie similară interacţiunii cu o persoană reală.

Colaborarea dintre banca românească şi compania israeliană de software denumită Personetics a fost perfectată în urma unei vizite în Israel a unei delegaţii formate din reprezentanţii mai multor bănci din România, care a avut loc acum circa şase luni. Întâlnirea a fost găzduită de Visa şi a avut ca temă inovaţia.

Visa a inaugurat al zecelea centru de inovaţie din lume în Tel Aviv, acesta adresându-se în principal start-up-urilor fintech din Europa de Sud-Est. Colaborarea dintre Banca Transilvania şi Personetics se numără între cele patru proiecte iniţiate prin intermediul centrului de inovaţie Visa din Tel Aviz.

219 Total Views 1 Views Today