Asociațiile industriei de marketing și publicitate lansează un program educațional dedicat profesioniștilor din media și studenților

BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia), IAA România și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor) propun un proiect educațional comun dedicat tinerilor cu mai puțin de 3 ani experiență în media.  Este vorba de Modulul Strategie și Planificare Media care se lansează în această iarnă și va avea loc în perioada 15 martie – 8 iunie.  Înscrierile sunt deschise până la 1 martie.

Programul este potrivit celor care lucrează în agenții de media, la un publisher sau într-un departament de media dintr-o companie, însă și studenților. Este cel mai potrivit cadru de învățare pentru cei pasionați de creativitate și de știința din spatele ei: alături de cei mai seniori oameni din industrie și folosind chiar instrumentele reale.

“Școala IAA și Modulul de Media în mod particular, oferă studenților și absolvenților cu interes pentru zona de marketing și comunicare o sursă unică de formare, în care curricula și predarea se face de către un grup de profesioniști de cel mai înalt nivel, direct implicați în industrie. În acest context aș sublinia în primul rând oportunitatea unică de orientare profesională, companiile reprezentate fiind de la Agenții de media, companii digitale și de research, până la televiziuni de top, dar și organizațiile de research ale industriei. Practic giranții progresului în publicitatea media din Romania”, explică Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann, Vicepresedinte BRAT profesor la Modulul de Media.

Modulul Strategie și Planificare Media propune 14 zile de curs în care participanții vor aprofunda ecosistemul complex de media, de la principiile strategiei de media, la planificarea campaniei, monitorizarea și optimizarea ei și evaluarea finală a rezultatelor.

Acest program vine ca răspuns al asociațiilor reprezentative din industrie la nevoia remarcată în piață în ceea ce privește resursele umane. Astfel, modulul se adresează deopotrivă celor care lucrează în agenții de media, în departamente de media din companii medii și mari cât și la publisheri.

„Plasarea Modulului de Media sub umbrela Școlii IAA și implicarea permanentă a asociațiilor de specialitate din media garantează tinerilor ce-l vor urma un nivel înalt de cunoștințe și informații, acces la cele mai avansate metode de cercetare și de planificare în media precum și contactul cu profesioniști de top din domeniu”, declară Victor Dobre, Director Executiv IAA România.

Catedra de media va fi ocupată, rând pe rând, de către : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alături de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o înțelegere aprofundată a principiilor de marketing.

Cursul va continua cu strategia de media, prezentată tot de Alexandra Dimitriu și cu evaluarea performanțelor produselor media, print, radio și outdoor, alături de Arina Ureche (Director General BRAT).

Lucia Antal (Marketing Director PRO TV și Președinte ARMA) va discuta despre viziunea strategică în TV și monitorizarea în acest mediu, împreună cu Liliana Mihăilescu și Dragoș Pinciu de la ARMA. Dragoș Stanca (Managing Director ThinkDigital & Președinte BRAT) va oferi perspectiva asupra media digitală : pe parcursul a 3 zile va prezenta strategia, planificarea evaluarea și optimizarea în digital, alături de invitați surpriză.

Cursul se va încheia cu focus pe proiecte speciale de media, alături de Alexandra Dimitriu, și pe planificarea campaniei, cu Alexandra și Mihai Trandafir.

„După absolvirea acestui modul studenții ar trebui să știe ce date sunt utilizate în general în industria de media și publicitate, cum verifică dacă sunt adecvate sau de încredere pentru obiectivul propus, cum să le utilizeze concret, vor înțelege cât de multe poți afla despre o categorie de oameni doar utilizând rezultate statistice”, explică Arina Ureche, Director General BRAT.