Alexandra Ilinca este noul Manager Corporate Affairs Mars Europa Centrală

Mars, companie de familie înființată acum mai bine de 100 de ani în SUA, este astăzi unul dintre liderii globali în industria FMCG, oferindu-le consumatorilor săi celebrele branduri Snickers, M&M’s sau Orbit.

Pentru a-și consolida poziția în Europa Centrală, cluster care include: Cehia, Slovacia, Ungaria și România, Mars își întregește echipele de management de la nivel de regiune, una dintre acestea fiind și echipa de Corporate Affairs căreia i s-au alăturat recent doi membri: Zuzana Lošáková în funcția de Director Corporate Affairs pentru Europa Centrală și Alexandra Ilinca, Manager Corporate Affairs Mars Europa Centrală. Numirea celor două se înscrie în strategia Mars de intensificare a comunicării pentru a crește notorietatea companiei la nivel regional și local.

Alexandra Ilinca s-a alăturat recent echipei Corporate Affairs care lucrează pentru Mars Europa Centrală, fiind subordonată direct Zuzanei Lošáková. Din poziția de manager Corporate Affairs pentru Europa Centrală, Alexandra va lucra de la București și va oferi suport în definirea și implementarea strategiei de comunicare pentru Mars în Cehia, Slovacia, Ungaria și România.

„Mars este o afacere de familie cu o istorie de peste un secol care își asumă rolul de a aduce în atenția publicului teme notabile.  Mai mult decât atât, anul trecut, compania și-a pus numeroasele activități de responsabilitate socială corporativă sub umbrela ambițiosului plan „Sustainable in a generation”, prin care sunt prevăzute investiții de aproape un miliard de dolari pentru a aborda provocări precum schimbările climatice sau pentru a rezolva problema sărăciei de-a lungul lanțului de aprovizionare”, a spus Alexandra Ilinca.

Alexandra lucrează în comunicare și relații publice din 2008 când s-a alăturat subsidiarei din România a unui grup francez din domeniul energiei. Din această poziția ea construit și a implementat strategia de comunicarea internă pentru cei peste 3500 de angajați ai grupului, a dezvoltat diverse campanii de rebranding  sau brand awareness având drept scop creșterea notorietății mărcii pe piața locală. A gestionat, de asemenea, proiecte privind diversitatea de gen și a dezvoltat programe de CSR.

Mars a intrat pe piața din România în 2008. Din 2016, filiala din România este organizată sub umbrela Mars Multisales Central Europe, care include și piețele din Ungaria, Cehia, Slovacia. Cu 540 de angajați (denumiți Asociați), organizația din Europa Centrală operează în prezent în trei categorii: dulciuri (ciocolată, gumă & bomboane), food (orez și sosuri) și hrană pentru animale.