8 din 10 clienți citesc review-urile înainte de a merge într-un centru SPA

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone

Pentru mai mult de o treime dintre români (35%) contează reputația unui centru, iar 8 din 10 clienți citesc review-urile înainte de a merge într-un centru SPA. Aşa reiese dintr-un studiu realizat de The Public Advisors în colaborare cu institutul de cercetare iSense Solution pe un eşantion de 515 persoane, despre percepţia românilor asupra modului în care sunt influenţaţi de review-uri în alegerea unui centru wellness & SPA.

“Pentru a obţine review-uri cât mai bune, este indicat să dezvoltăm o strategie bine pusă la punct. Este foarte important să le cereţi clienţilor o evaluare a experienţei petrecute în SPA la scurt timp după ce au folosit facilităţile dumneavoastră. Nu uitaţi să răspundeţi review-urilor indiferent dacă acestea sunt sau nu pozitive, evitând o discuţie în contradictoriu cu clientul. Astfel şi clienţii care urmează să citească aceste review-uri vor aprecia mai mult răspunsul dumneavoastră. O recenzie pe pagina hotelului sau a centrului SPA poate fi de multe ori acel instrument care îl influenţează pe client în decizia finală înainte de a face rezervarea”, spune Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner The Public Advisors.

Mai mult de jumătate dintre clienţi (52%) aşteaptă un răspuns în termen de 7 zile de la scrierea unei recenzii online, în special una negativă sau critică. Există totuşi clienţi mai exigenţi care aşteptă un răspuns în termen de 3 zile, în timp ce 21% aşteaptă ca brandurile să aibă un timp de răspuns de 24 de ore sau mai puţin.

Conform studiului, review-urile sunt considerate importante în alegerea centrelor SPA. Astfel, 87% dintre respondenţi declară că citesc recenziile, în timp ce 99% dintre aceştia sunt influenţaţi de procentajul acestora în alegerea centrului SPA. Totodată, 59% dintre clienţi obişnuiesc să ofere review-uri după ce au vizitat centrul SPA, în timp ce 41% dintre aceştia nu oferă review.

„Aproape 3 din 5 români preferă să acorde review-uri pe reţelele de socializare, restul alegând să ofere recenzii pe site-ul centrului sau pe site-urile agregatoarelor de oferte. Cele mai multe păreri sunt pozitive, 96% din clienţi acordă o recenzie pozitivă, în timp ce doar 4% dintre aceştia oferă un review negativ. Dintre cei care acordă aceste reviw-uri reputaţia centrului are o pondere de 40% în decizia de alegere pentru utilizatorii care frecventează centrele SPA cel puţin o dată la 3 luni”, adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Mai mult de jumătate dintre români spun că preferă să acorde review-uri pe reţelele de socializare, pe site-ul centrului SPA şi pe site-urile agregatoarelor de oferte, iar cei mai puţini oferă un review pe bloguri sau forumuri.

43 Total Views 3 Views Today