41 de maternităţi din România au fost echipate cu pătuţuri şi lenjerii cu sprijinul P&G şi Profi

Procter&Gamble, Profi şi Crucea Roşie Română au echipat 41 de maternităţi de stat din România cu peste 80 de pătuţuri noi şi 7.600 de lenjerii de pat, necesare pentru a oferi nou-născuţilor confortul de care au nevoie în primele zile de viaţă. Donaţia, acţiune de CSR, face parte din campania “Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”.

“Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spaţiu esenţial atât pentru starea lor de bine, cât şi a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta iniţiativă să transformăm mai multe secţii de nou-născuţi din ţară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora. Ne bucurăm să fim  alături de o iniţiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exerciţiu de solidaritate”, arată Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roşie Română.

Campania s-a desfăşurat în perioada iunie – septembrie 2017 în magazinele Profi. Beneficiind de forţa brandurilor Ariel, Lenor şi Pampers, P&G a alocat resurse semnificative pentru a sprijini acest demers. O parte din valoarea vânzărilor cumulate prin comercializarea celor trei produse din toate magazinele Profi participante în campanie a fost direcţionată către această cauză. Identificarea nevoilor imediate existente în cadrul maternităţilor de stat a fost făcută cu sprijinul Crucii Roşii Române, iar distribuţia materialelor a demarat în decembrie. AGERPRES